Bij het begin en het einde van elke behandeling meet Vicino met een twee vragenlijsten hoe u, de cliënt, de klachten en de behandeling ervan hebt ervaren. Dit is de OQ-45 vragenlijst. De cliëntentevredenheid wordt gemeten met de CQ-vragenlijst.
Bejegening (1-5): | 4,83 |
Bereikbaarheid behandelaar (1-5): | 4,71 |
Samen beslissen (1-5): | 4,39 |
Mogelijkheid betrekken familie of naasten (1-5): | 3,64 |
Informatie over vragenlijsten (1-5) | 4,25 |
Uitvoering behandeling (1-5): | 4,76 |
Rapportcijfer (0-10): | 8,64 |
Gezondheid (1-5): | 2,79 |
Informatie over medicatie (1-5): | 4,39 |
Aandachtspunt voor komend jaar zal zijn voor het onderdeel 'samen beslissen':
Persoonlijke bevindingen van cliënten zijn op de pagina reviews te vinden.
Tijdens de behandeling wordt de voortgang evalueert door terugkoppelingen naar: a) de hulpvraag b) de geformuleerde doelstelling(en) van de psychologische interventie c) de beschreven klachten(-verbetering). Klachtenschema wordt ingevuld. Tevens worden alternatieve/aanvullende behandelingen voorgesteld, mocht het resultaat niet voldoende behaald zijn.